Tuesday 29 November 2011

berterus terang adalah lebih baik .

ok for u , capital Z ,, i know that we r not closed already . i dun want wait for u anymore , its very hurt , please understand me ,, give me freedom , if u have somebody else juz let me know . perasaan tak boleh dipakse kan sayang , macam mane pun awak cube tetap tak boleh , n i know , thats y awak jauhkan diri . mybe dis is d best way , awak juga ckap kan lebih baik berdiam diri dari mendatangkan fitnah . untuk kedua kalinya saya terime awak ,, tapi hati saya tak de kat awak . tapi lebih sakit hati ny kalau gantung tak bertali kan , ada tapi macam tak ada , ape yg awak nak lagi ? cukuplah buat saya sakit hati ,, awak mmg perfect , ape awak nak awak dapat , n tak susah untuk awak dapat perempuan yg jauh lg 'market' dari saya . saya da cube , tapi tak bole . kite same same tak de hati ,, tapi tolong jangan wat saya menunggu . penantian tu mmg sangat menyiksakan ,, faham lah perasaan seseorang , awak tahu tak buat kedua kalinya awak buat saya macam ny , n saya tak pernah sekali pun marah awak , selama saya kawan dgn awak tak pernah ada perasaan nak marah awak ,, saya cube jadi orang paling penyabar sekali dengan perangai awak even saya tahu awak keluar dengan perempuan lain pun saya tetap tak nak pk bukan bukan . tapi awak kene egt kesabaran seseorang tu ada tahapnya . ye , saya mengaku saya terime awak buat kali kedua coz saya sgt terasa kehilangan awak dulu . but now , saya tahu saya tak boleh nak pakse perasaan saya , hati saya , diri saya terime awak :) awak mungkin berhak mendapatkan yg lebih baik dari saya . saya tak perfect ,,n saya tak boleh pretending to be somebody else , sy bukan ex gf awak yg awak couple selame 8 tahun , saya adelah saye , n dats y saya tak nak jadi orang lain . n salah saya jgak cube tunjuk yg terbaik untuk awak ,, saya silap kan sayang , sepatutnya kite kene terime orang tu seadanya .. n kalau awak betul betul ikhlas , serious n sayang saya awak boleh terime saya seadanya ..tak perlu ubah saya untuk jadi orang lain .. sepatutnya dari situ saya dah perasan kan .. mmg silap saya ,, saya minta maaf kalau saya ada salah ye . saya doakan awak bahagia :) assalamualaikum ..