Sunday 15 January 2012

hari yang penat :)

hai readers :D assalamualaikum ,,
hope everybody happy always yea , ocay actually i baru balik dari merealise tension .HAHA nak tahu tak i jumpe sape ? i jumpe JOHAN ARIF ,, hehe yg berlakon cite cinta liyana  tu , errr cinta elysa lahh .. haish memandai je tukar .. tp ny johan arif clon punye muke dye je seiras iras johan arif tu . hee penat sangat badan , pegi jalan jalan dekat sunway pyramid tengok cite keramat :D HAHA cite yg seram tu jadi tak seram disebabkan member yg gile tengok cite hantu berdekah dekah . apa lahh ini olang , its ocay lah , at least i tak terkejut terkejut tengok cite tu . sape yg belum tengok tu g lah tengok ye .. chayokk support filem Malaysia ,, haha . tapi bagi yg ade penyakit jantung or ibu yg mengadung tu janganlah mengambil risiko nak g tengok cite tu t tak pasal pasal terberanak kat situ gux kanx .. then i pergi makan dekat shah alam n karok sekali dekat ole ole . lame da ta karok ,,bile karok je i teringat u plak tibe tibe ,,

kenapa hati kite susah untuk melupakan seseorang yg pernah hadir dalam hidup ? betullah ada org cakap kita hanya memerlukan masa satu minit untuk menyayangi orang , satu jam untuk mencintai seseorang ,, tapi kite memerlukan masa yg lame untuk melupakannya . kenapa hadir dalam hidup saya kalau cume ingin mempermainkan ? kenapa ambil berat pasal saya kalau nak hilangkan diri dari saya ? niat hati nak lupakan awk tp semakin saya cuba semakin saya engat ,, kenapa perlu engat awk kalau sikit pun awk tak ingat saya , yes im very stupid ! ocay enough bout this :D

now i dah penat + ngantuk + kenyang ,, time to sleep .huh esok dah lah i ada kelas pagi n mybe esok result keluar untuk sem satu .. takutt sangatt , rase macam tak nak pergi kolej je . wish me luck ok everybody . gudnite suwitt dream :)