Friday 27 January 2012

jika ..

jika aku dah menemukan seseorang dalam hidupku , bukan bermakna aku sudah melupakanmu . tp aku harap kau pergilah jauh dari hidupku , kerna kau tahu jika kau hadir ketika aku sudah menemuinya , aku takkan bisa menolak dirimu . meski sakit di hati , tetapi aku tidak mahu orang lain sakit kernaku . seandaimya kau tahu yg aku masih menunggumu .. kau hilang tanpa pesan , kau bahagia bersama yg lain , kau anggap aku seperti angin lalu , yang pernah hadir dan pergi begitu saja dalam hidupmu .tidakkah kau terfikir yg aku merindukanmu , tidakkah kau terfikir yg aku menunggumu , sungguh lemah hati ini untuk menyembunyikan perasaan ini . aku mengharapkan engkau rasa apa yg aku rasa , tapi mungkin aku salah .. salah mengenali kau , salah menilai kau , salah merindu kau , dan yg paling penting salah memberi hati ini kepada kau kerana kau tak merasa apa yg aku rasa , tak melihat apa yg aku lakukan . seandainya kau faham perasaan ini , seandainya kau tahu bahawa belum ada seorang pun yg boleh menggantikan tempat kau di hati ini . sebahagia mana diri ini bersama orang lain tapi itu hanyalah luaran , tidak siapa dapat melihat luka dihati , hanya diri sendiri yg tahu .
#wish u were here#