Monday 30 April 2012

Menyesal ? dah lambat ~

Assalamualaikum , hai guys ! lama kan tak update blog ni . rase rindu sangat ~ bila nak update kene ada mood baru boley update . tapi sekarang ni ta taw lah situasi moodnya macam mana . HIHI .

Ocay , actually sekarang i tengah final exam for sem 2 , apa yang nak diceritakan erk malam malam buta ni . Hee tu lah masalahnya kalau mood ni datang tak tentu masa . hope everything gonna be fine , sem tahun ni banyak perbezaan dengan yang lepas . hope pointer pun semakin meningkat . maybe perubahan tahun ni banyak hikmahnya . banyak benda yang aku dah tinggalkan  untuk mencari kehidupan yang lebih baik . cuba mendekatkan diri kepada-Nya . Alhamdulillah , aku lebih tenang sekarang . jika kita mahukan seseorang yang terbaik untuk kita , kita lah yang harus berubah untuk menjadi lebih baik . mungkin aku belum cukup baik , yeah sangat banyak yang harus aku belajar . tapi sekurang kurangnya aku cuba dan terus mencuba . Maybe sebab umur semakin meningkat , so fikiran pun semakin matang . kadang kadang bila kita dah tinggalkan kehidupan lama , banyak dugaan nye ~ papepun tu semua terpulang pada diri sendiri . nak seribu daya tak nak seribu dalih kan .

segala yang berlaku pasti ada hikmahnya kan . aku berserah dengan apa yang dah ditakdirkan :) sesal mendua ~ Klangit . aku tak tahu dah berapa ratus kali aku dengar lagu ni . aku tahu aku juga ada silap disebalik segala perpisahan . mungkin sama sama ada silap . benda dah lepas kan , tapi peluang tu masih ada . aku tak berharap tapi aku tetap tunggu kau langsaikan hutang kau . hutang kau yang kau lupa nak langsaikan . it is ur explaination . aku harap satu hari aku dapat . kalau dah ditakdirkan engkau dengan aku terus terpisah aku redha :) 7 bulan dah , tapi aku bukan jenis yang mudah menerima , yang mudah jatuh sayang , yang menerima orang lain tanpa melihat hati budinya . aku juga belajar ni semua dari pengalaman . Pengalaman mendewasakan kita kan . Aku dah penat dengan semua ni . penantian aku sampai bila ? aku yang tentukan . Jodoh pertemuan di tangan Allah kan . aku sentiasa doakan yang terbaik untuk kau :)


 macam ni boleh ~ ocay hope my wish will come true (":

Assalamualaikum .

p/s: Women change for one of two reasons:
1) They have learned a lot.
2) They have been hurt too many times .