Saturday 7 April 2012

what is it mean ?

assalamualaikum from me :D
sy just nak bagitahu walaupun awk suke jadi chipsmore sy tetap tak ley lupe awk ;)  Hee

what is it mean ?
idk y u like that . kau datang semula time aku cube nak buka hati aku untuk orang lain , macam pernah aku cakap aku takkan boleh nak tolak kau kalau kau datang . masalahnya sekarang kau tak pernah tell the truth . kenapa kau datang bile aku hampir lupe kat kau , seriously , kau memang dah wat aku addicted . aku akan tinggalkan semuanya kalau kau datang . hari hari aku akan cari kau , cukup dengan sekali hint dari kau dah wat aku tak tentu arah . tapi tu lah yang aku benci kat kau . kau suke kan buat aku tertunggu tunggu kau . memang kejam sangat kau .

please jangan buat aku tertunggu tunggu ,
please jangan sakitkan hati aku ,
please jangan wat aku jadi tempat hilang bosan kau !
sebab ..
aku bukan anak patung yg kau boleh wat main ,
aku bukan baju yg kau boleh tukar setiap hari ,
n sebab bukan tu semua yg aku nak !!

please understand :')
#im dedicated this blog fer u#