Saturday 31 December 2011

hApPy AlWayz~

sumpah aku rindu kau ,, tapi aku tahan , ny baru sebulan tp still ingat kauu :( tapi tape , aku cube tahan .. aku cube buat buat happy depan semua orang , dalam hati aku cume aku n Allah je yg tahuu . even depan kawan kawan pun aku tetap tak tunjuk yg aku sedihh ,, tahu takk aku still stalk kau anytime , kalau lah kau boley check siapa yg stalk kau mesti aku yg dapat top first kan . HAHA sumpah aku jelousy if ada girl yg post dkat fb kau , HAHA bodoh kan aku macam da ta de org lain jee . hmm tapi tu lahh aku , kalau aku boley lupekan kau da lame aku terima org lain ,, tp hati aku still takde perasaan kat org lain even dy lagi handsome dari shah rukh khan pun ..hehehe :P everyday , aku mesti tunggu text n call kau even aku tahu tu takkan ade :D kenape aku post macam ny ? tp aku tak malu pun nak post macam ny ,, sebab ny lah y aku nak kau tahu . tapi kau takkan tahu .. tp kalau kau nak tahu dekat sini lahh , dekat blog ny lahh tempat aku buang ego aku yg sekeras kerasnya untuk bgtahu segala galanye ..


malam ny malam new year ,  aku tahu kau mesti tengah happy dengan kawan kawan kau or maybe gf or whatever ~~ n malam ny jugakk lah aku duduk rumah sorang sorang ,, sumpah bosann :'(( my friend pulakk  keluar dengan bf dy :) sorry yana bukan tak nak ekut tp yana tamou kacau .. n i bersyukur sangat coz ada kawan yg selalu nak buat i happy . even hati aku tak happy pun aku tetap tersenyum untuk kau coz aku tak nak kau risau . even aku bosn pun aku tetap suruh kau keluar dgn bf kau . aku tak nak sebab aku benda yg tak berlaku boley berlaku :)
ocayy anyway thanx visit my blog ,,
salam sayang dari ku yana :)