Tuesday 3 April 2012

Take a Note here !

kalau sakit hati kenapa dilihatnya itu ? heyy sayangs hati awak bukan alat permainan kanak kanak taw yang boleh dibaling baling, digigit gigit , di jahanam jahanamkan , hati awak tu amat lah tinggi nilainya , tolong jangan buat dia sakit ocayyy ;) sakit hati mintak lah kau dijauhkan ,, pleaseeee sangat sangat ocay .
# Jangan gurau sebarangan dengan hati perempuan . Mungkin nampak teguh , tapi hakikatnya hati ini mudah terusik#
# Tolong jangan curi hati ini jika tak tahu nak jaga ,
   Tolong jangan curi hati ini jika tak tahu nak hargai ,
   Tolong jangan curi hati ini jika ingin melukai ,
   Tolong jangan curi hati ini jika ingin membuat diri ini merana ,

#Jangan jadi pencuri hati yang kejam yang boleh menyebabkan hidup seseorang sengsara#
# Jagalah hati dan perasaan seorang wanita yang menyayangimu seperti kamu menjaga hati dan perasaan ibumu #
# Jika tak mampu mencinta, jangan pernah sentuh hati seseorang. Jika tak mampu setia, jangan pernah mengukir janji. Jika tak mampu menggenggam hubungan, jangan pernah beri harapan. Kerana hati manusia itu terlalu bernilai untuk disakiti. Terlalu mahal untuk disia-siakan dan terlalu berharga untuk dihancurkan. Pesan pada diri, usah tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tidak mengerti. Sekali kau memberi, selamanya dia di hati. Sekali kau dilukai, sampai bila-bila tetap kau ingati. Pesan lagi pada diri, hati-hatilah dalam memberi hati , sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping hati ♥ #
 
 p/s: Kadang kala apabila kamu nekad menjauhi diri dari seseorang, bukan bererti kamu tidak memikirkan dia . Bukan juga kerana sudah tiada rasa sayang . Tetapi kamu mengerti akan satu hakikat bahawa kamu tak mungkin akan dapat bersamanya :)